Wat doen platenmaatschappijen?

Leave Comment

Een belangrijk doel (of logo is een belangrijke doelprestaties om een teken uit te geven. Het bedrijf richt zich op het product van resolutie, marketing, marketing en distributie (records). Dit is van toepassing op een fysieke media (CDDVD-wijnstok) en voor een online levering door Een muzieksystemen, zoals vlekken en iTunes. Neem A & R Scout op en zie een nieuwe kunstenaar die is gecontroleerd door de A & R-afdeling (vertegenwoordigt artiesten). Dit merkbeheer in de functie van de componentfunctie. Van het maken van geluidsopname. U kunt een goed nummer kiezen voor een album (via muziekuitgevers), de zoek- en zoekstrategie├źn in de strategie├źn. Het album is afgeleverd als het albums betreft, het moet worden uitgegeven (verlof). Om ervoor te zorgen dat de ene verwerking is nieuw leven ingevoerd, gefascineerd in promotie en financiering. Er is veel download- en verkoopseizoen (radio en tv / tv / klinker). Produceer het einde van het evenement, het registratiebedrijf zal maximaal inkomen worden gehandhaafd. Opnamebedrijven zijn het recht om in dit probleem per probleem te bereiken. Hier denk je van een royaltyinzameling (Sinch Program of Direct Music Program en T-Shutdown en T-Shutdown en T-Shutdown). Het recordtype van het bedrijf is gemaakt tussen magie en zelfvoorziening. Momenteel zijn er de drie hoofdfuncties (28,2%), muziek (21,2% Sony (21,6%). Alle andere platenmaatschappijen zijn gratis. Een deel van een markt met hen maakt deel uit van 35,1% van de bron (bronbron naar: nicecason, juli 2014). Korte tags worden regelmatig aangeschaft door grote tags, dus breidde een groot recordbedrijf uit. De geregistreerde raad heeft het ook gewaardeerd door andere uitgevoerde bedrijven. Het wordt een distributieovereenkomst genoemd. Als het zowel groei als campagnes heeft, worden er gelicentieerde overeenkomsten genoemd.

Leave a Reply

Your email address will not be published.